1. nehézségi szint, nehézségi fok → jellemzően a játékos által meghatározható beállítás, amely szabályozza, hogy a játék milyen nehéz legyen

A videojátéknál a "difficulty" a játék kihívásának mértékére utal, amelyet a játékmenet, az ellenfelek képességei és az elérhető erőforrások határoznak meg. A nehézségi szintek általában lehetővé teszik a játékosok számára, hogy testreszabják a játékot a saját képességeiknek és kedvüknek megfelelően. A könnyebb nehézségi szintek általában kevésbé bonyolult játékmenetet és kevesebb kihívást jelentenek, ami ideális a kezdő játékosok vagy a casual gamerek számára. A magasabb nehézségi szinteken a játékosoknak több kihívással és komplexebb játékmenettel kell szembenézniük, ami vonzó lehet a tapasztaltabb játékosok és a hardcore játékosok számára.

Példamondat:

  • A játékosok a nehézségi szintet állíthatják a saját képességeiknek és tapasztalataiknak megfelelően, hogy élvezhető és kihívást jelentő játékélményt kapjanak.
  • A játék nehézsége automatikusan növekszik, ahogy a játékos előrehalad a szinteken, így fokozatosan megnövelve a kihívást.
  • A játékban több nehézségi szint közül választhatnak a játékosok, mint például könnyű, közepes, nehéz és szakértő.

Eredet: A "difficulty" kifejezés az angol "difficulty" szóból ered, ami a "nehézség" kifejezést jelenti.

 

Forrás: Patuš Arnold szakdolgozata + jelentese.hu gyűjtés

Ha hasznosnak találod a jelentese.hu ingyenes szolgáltatásait, akkor oszd meg másokkal is, számunkra ez nagy segítség! Köszönjük!

  

Link erre az oldalra: difficulty jelentése magyarul

Vidanet banner